Wednesday, March 11, 2020

Lirik Emil Amelia - Merana

Lirik Lagu "Merana" - Emil Amelia

[1]
Merana aku merana lagi [ho] merana lagi
Kecewa aku kecewa lagi [ho] kecewa lagi

[2]
Bunga yang dulu berseri kini kuncup kembali
Cinta yang dulu bersemi kini tiada lagi
Hooo merana lagi [hoo] kecewa lagi

[3]
Merana aku merana lagi hoo merana lagi

[4]
Kau janjikan aku madu nila yang kau suguhkan
Kau janjikan aku cinta pahit yang kurasakan
Dinginnya janjimu padaku mengalahkan langit yang biru
Betapa kejamnya dirimu kau campakkan hidupku
Ho... merana lagi Ho... kecewa lagi

Repeat [3][4]
Repeat [1][2]

Video: Emil Amelia - Merana




Disclaimer: Muzik video dan lirik lagu Emil Amelia - Merana yang disediakan di blog ini adalah hakcipta/hakmilik dari pengarang, artis, dan label musik yang bersangkutan. Seluruh media, termasuk lirik lagu serta video klip Emil Amelia - Merana yang tersedia di situs ini hanyalah untuk keperluan promosi dan evaluasi. Kami juga tidak menyediakan file MP3 di server kami.

Jika Anda suka dengan Lirik lagu Emil Amelia - Merana, dan video klip nya, belilah kaset / CD / DVD, mp3 karaoke atau kode nada sambung pribadi (NSP/RBT)-nya untuk mendukung artis yang bersangkutan.

**** Music video and lyrics of the song Emil Amelia - Merana provided on this blog is copyright / ownership of the authors, artists and music labels are concerned. Entire media, including the lyrics of the song and video clip Emil Amelia - Merana is available on this site are for promotional and evaluation purposes. We also do not provide MP3 files on our server.

If you like the song Emil Amelia - Merana lyrics and the video clips, buy a cassette / CD / DVD, mp3 karaoke or code personal dial tone (NSP / RBT) to support the artist. ****